måndag 2 juni 2008

Uppdateringar

Vet inte vad det är som är fel med denna dator, troligtvis är den bara för gammal. Nu kommer iallafall en liten uppdatering.


-Jag är nu hemma på havandeskap., det är hur skönt som helst att vara hemma. Passar på att bara ha det skönt.
Det som är lite jobbigt är att jag sover som en kratta; finner ingen skön sovställning, täta toalettbesök, så fort jag ska vända mig så kommer en knivskarp smärta (foglossning), värmen/svettas, det är inte alltid en dans på rosor detta... Men belöningen kommer ju snart :) BEBIS!!!


-Arvid och jag har varit i Stöde och hälsat på.

-Har varit och hälsat på Kattis i Stockholm, det var så himla mysigt, lite kort och mer om resan kommer snart.

-Vi har fixat lite i trädgården, ska idag iväg och köpa plant.

-Svettas har vi gjort i helgen, puh så varmt det har varit, jag vet att man inte ska klaga på värmen, men jag tycker att det är FÖR varmt...

-Igår låg jag vid kompisar pool och bara stånkade.. Skönt att man kunde blöta sig.

-På fredag kommer mamma och pappa ned och hälsar på, sedan följer jag med dem hem. Ska passa på att träffa lite kompisar å så. En tur till Östersund blir det oxå då min vän Kristine har fått sitt andra barn, Klara.

Det var väl det som har hänt sedan sist.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Om du har någon tid över när du är i Stöde så kanske vi kan ta en fika!

Frank och jag sa...

Ska bli skoj att se bilderna från dina dagar här. Ja det var så sperdupermysigt. Längtar efter att få komma o se hur du får till det på altanen o känna lite (och stirra) på magen igen. KRAM

Anonym sa...

Va fin du e på bilderna kattis lagt ut vännen!! :0) Vill se fler... har inte du några du kan lägga ut? kram /M

Anonym sa...

Ja, ni verkar ha haft jättemysigt i storstan! Nästa gång vill jag också vara med! Nu längtar jag tills du kommer hem till Stöde så vi kan umgås lite bara du och jag så man får prata och känna lite på magen :) Blir ju inte samma sak när alla andra är runt omkring! Saknar dig! Kram kram