torsdag 5 juni 2008

Vilken värme

Åh, vad jag tycker att det är varmt. Jag vet att man inte ska klaga på värmen men lite svalare kunde det få vara. På förmiddagen idag kom Fam. Karlsson förbi på lite fika, Emilia tyckte att det var superkul att leka med vatten på altanen, det bli även varmt för de små...

Hon är så underbar denna lilla tjej!! Här skulle hon visa rörelserna till "små groderna". Hon tycker att det är väldigt spännande med min mage, så fort vi ses så vill hon titta på magen och drar i min tröja. Här skulle hon vara go med bebisen..
Arvid och jag har även planterat lite idag. Köpte denna kruka och plant på en väldigt bra butik i grannbyn.
Efter att vi fikat klart åkte jag till Ann och Linné för att svalka min överhettade kropp i deras pool, hur skönt som helst. Jag kunde ligga i vatten hur länge som helst för när man har tillgång till vatten så blir hettan inte så övermäktig. Trots att jag bara var i solen i ca. 2 timmar och detta var på eftermiddagen så är jag röd på min stora mage, trist...

Nu är Arvid och tränar inför uppskjutningen i morgon, han håller på att ta jägarexamen. Ska nu till och baka en paj och överraska honom med när han kommer hem, tror det bli rabarber.
Imorgon kommer mamma och pappa, alltid lika kul!

2 kommentarer:

Frank och jag sa...

Vad stor Emilia har blivit och supersöt! Blomman o krukan ser ut att passa in i ditt blå-röd- vita- tema på altanen.
Kram o ha en mysig helg nu i solen!!

Anonym sa...

Kolla in den här länken... nån som vi alla känner:

http://www.youtube.com/user/okricko

/ Maria