tisdag 17 juni 2008

Hemma i stöde

Som jag tidigare skrev så åkte jag med mamma och pappa hem till Stöde. Det är alltid lika skönt att åka hem. Jag passade på att träffa lite kompisar och släkt. På måndag åkte jag in till stan och träffade mormor samt shoppade lite, på kvällen städade vi ur min gamla lägenhet på Sveavägen. Magnus och Katarina kom också dit och tog rätt på lite saker, avslutningsvis käkade vi pizza.
På tisdag träffade jag Anette och Tilde, den tjejen hon bara skrattar hon, en riktig glá tjej. Det var så kul att träffa dem, vi fikade, pratade och lekte. En kväll åkte jag till fam. Ring och åt middag med dem, Cassandra blir så stor, det är så tråkigt att inte kunna träffa ens nära och kära så ofta som man vill.
På torsdagsmorgon tog jag tåget till Östersund för att hälsa på min kompis Kristine som bor där. Hon har fått en till liten tjej, Klara. Hon är helt bedårande... längtar nu ännu mer tills mitt lilla pyre kommer. Vi gick en sv¨äng på stan och sedan åt vi lunch. Efter lunchen åkte vi och hämtade Hilda, som snart fyller 3 år på dagis. Sedan åkte vi hem till deras nyköpa hus, det var jätte fin och mysigt. Det var kul att träffa dem nästan gång blir senare i sommar då de skall hälsa på mig här nere. Min morbror fyllde 50 år så vi firade han på fredagskväll. Först var vi ut och åt sedan blev det tårta hos mormor.


Jag hann också med att träffa min kusin Frida.
På lördags morgon åkte jag hem till Tärnsjö, längtar efter Arvid!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det var så kul att träffa dig! Saknar dig redan men vi kommer nog att ses ganska snart eftersom vi självklart kommer ner när du har fått, eller kanske innan om vi stannar till en stund på vägen söderut. Längtar efter att se vad det är för livlig liten bebis där inne i din mage! Ikväll hejar vi fram Sverige till en kvartsfinal!! Kram kram