tisdag 3 juni 2008

När jag var hos Kattis..

Jag var hos Kattis och hälsade på förra veckan, jag kom på söndags kväll och åkte hem på torsdag så vi fick många dagar tillsammans. De har ju flyttat till Finnboda, ett underbart område och till en fin fin lägenhet.

På måndagen åkte vi till skansen, alltid lika mysigt att vara där.
Här ser ni mig och Frank på båten som tar oss till Skansen.



Vi hade picknick i det gröna. Vi köpte med oss sallad som vi mumsade.

När vi hade tittat på alla djuren så kom vi till denna bilbana, det gick inte att stoppa Frank utan han ville verkligen åka. Frank körde på så det gällde för mamma Katarina att hålla i sig :) Det var en mkt lycklig pojke i bilen, men inte lika lycklig när åkturen var slut .... Här ser ni deras underbara uteplats, hur stor som helst. Där spenderade vi mkt tid, en hel del kaffedrickning och småprat blev det.
Vädret var kanon så Frank badade, han är helt ljuvlig denna kille.
Vi hann också med en tur på stan, där vi träffade Arvids systrar över en lunch. Jag hann också med att träffa Kicki, vi var och åt på ett väldigt trevligt ställe.


Men tiden gick alldeles för fort och innan vi visste ordet av så var det dax för mig att åka hem. INTE KUL... Hade gärna stannat längre.

Tack för en väldigt trevlig vecka, kram på er!!! Vi ses snart.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Härliga bilder! Det är så kul att få läsa på din blogg, märks att du är hemma nu och hinner uppdatera, man hinner ju inte annars, eller hur?! Ses snart!! Längtar...

Frank och jag sa...

Hej vännen!
ja roligt var det- som en minisemester ungefär!

Längtar tills vi ses igen
I dag ska Frank o jag åka o bada. I morgon åker vi till Falun.

KRAM