onsdag 25 juni 2008

Kattis kom

Åh, jag blev så glad när Kattis ringde och sa att hon skulle komma. Hon kom igår vid tolv-tiden och åkte hem idag. Igår fikade vi "jordgubbsbakelse" och kaffe när hon kom, sedan satt vi mest och bara surrade innan vi åkte in till Sala för att äta. Vi åt på Måns Ols, ett väldigt mysigt ställe vid vattnet. Maten var supergod och sällskapet var toppen!!! När vi kom hem pös vi i soffan, vi var så mätta, innan vi gick å la oss. Det var ju första avsnittet av Allsång på skansen igår, det var sådär tyckte jag. När Kattis åkte i morse blev det så tomt.... Så kul att du kom, min vän!!

Resten av dagen slappade jag mest, har fått foglossning, vilken är ett helvete.... rent ut sagt. Om jag tar för stor steg viker sig mitt högra ben och det gör jätte ont, så nu får jag gå med pyttesteg. Samt att det gör ont att vända sig i sängen och ja, allt gör nästan ont....
Men nu är det iallafall inte så långt kvar tills beben kommer, mindre än 5 veckor. Känns så overkligt att vi snart skall vara tre... Har nu tvättat upp alla bebisplagg som jag har köpt och imorgon ska vi hämta barnvagnen. Man vet ju aldrig när bebisen vill ut, hoppas att den kommer snart!!

Inga kommentarer: