måndag 19 maj 2008

Tre dagar kvar!

Nu har jag bara tre dagar kvar att arbeta, känns verkligen konstigt men samtidigt underbart.. Hoppas att det inte kommer att bli långtråkigt att vara hemma, känner att jag saknar min familj och mina vänner så mkt, och jag är rädd för att det kommer bli ännu mer när bebisen kommer. Men förhoppningsvis så ärdet trevliga mammor i föräldrargruppen som man kan umgås med.

Vi har precis kommit hem efter en tur till Östa för att rasta hundarna, Ior och Dennis, det var så fint där ute. Solen sken och det var faktiskt ganska varmt, hoppas att detta håller i sig.

Idag skall jag till barnmorskan på kontroll, det är alltid kul att höra på hjärtljuden, de har legat på 144-148 slag/min och allt ser bara fint ut.
Var på Barnens hus igår och tittade, vagnen kommer om två veckor, ska bli så kul att se den.... Längtar tills jag kan börja göra iordning till bebisen, tittade på alla fina sängar och skötbord man vill ju bara handla. Tänkte att jag skall börja greja lite i juni ifall bebisen kommer tidigare, man vet ju aldrig.
Ha det så bra//Massa kramar

5 kommentarer:

Anonym sa...

Du kommer att tycka att det är underbart att vara hemma med din bebis, såklart att det blir långsamt ibland men jag är helt övertygad om att du kommer att lära känna en massa trevliga mammor i föräldragruppen. Ska bli så kul att du kommer hem snart så man får se magen och dig igen för sen blir det väl inte förrän du har fått kanske:) Vi hörs nåt i veckan! Kram kram från Anette

Anonym sa...

Hej vännen!!

Ska bli så skoj att träffas i helgen :0) Saknar dig så!

Hoppas bröllopsmiddagen ute på löran blir lyckad! Håll tummarna på att vädret är fint.

kram Maria

Anonym sa...

Hej igen,

Nu har jag äntligen skrivit lite nytt på bloggen & lagt ut lite bilder från bröllopet!

kram

Frank och jag sa...

Och då kommer du snart till mig, jag längtar såååå!!!! Har försökt nå dig igår o idag men min hemtelefon verkar helt knasig....Jag ringer dig snart igen- KRAAAM

Anonym sa...

Hej igen! Tänkte bara meddela att jag äntligen gjort inlägg på bloggen! Ses på fredag! Kram Anette