tisdag 3 juni 2008

En stor händelse

Min Maria har gift sig.... Hon och Anders gifte sig på Mallorca i hemlighet, (fast jag visste..) Så den 24/5 hade vi en liten bröllopsmiddag på det nya stället Invito, men före det så var vi hemma hos dem och skålade i skumpa och mumsade snittar, väldigt gott!!

Här är Arvid och jag på väg att åka till Klingsta.
Här är vi på restuarangen, maten var helt ok men jag tyckte att efterrätten var helt klart godare än varmrätten. Det var hemgjord italiensk vaniljglass, himelskt gott!!!

Cassandra och morfar busar lite efter maten....
Det var verkligen en mysig kväll. Tänk att min Maria nu är Maria Ring.... massa kramar till er!!! vi ses snart.

2 kommentarer:

Anonym sa...

*hihi* TACK gumman!!! :0) Ja tänkt, nu heter jag faktiskt Maria Ringh & det känns hur bra som helst.

Va gullig du är, bamsekramar till dig! Om en vecka ses vi, längtar!

kram / M

Anonym sa...

Ser att du hittade nåt att ha på dig till middagen, du var jättefin Linda!