torsdag 3 juli 2008

Uppdatering

I veckan har jag faktiskt haft fullt upp vilket är kul för då går tiden fort! I måndags var jag till Sala med Hanna och Maria, vi gick på stan en sväng sedan blev det lite fika innan vi åkte hem. Sedan blev jag bjuden på jordgubbar och mjölk hos Maria, det är ju så ljuvligt!

På tisdagen hämtade jag Therese inne i Uppsala, hon kom och stannade tills onsdag, det var så mysigt. Vi satt mest och surrade, mkt bebisprat blev det då hon också ska ha bebis i sommar. Ska bli så kul att våra barn kommer växa upp och leka med varandra precis som vi har gjort. På kvällen var jag och fikade hos Ann och Linne, det var en sån där underbar sommarkväll, varmt och skönt och man kan sitta på altanen och fika fast klockan är över åtta.

Idag kommer ju Arvid hem, han har nu semester..... JIPPI!!!

Vi har hämtat barnvagnen, den var jätte fin, där kommer det lilla pyret att åka finfint!!

Förra helgen gjorde vi iordning barnsängen och skötbordet, det blir genast mer påtagligt att bebisen snart skall komma då man titar på dessa saker, åh vad jag längtar... Ska till barnmorskan idag, hoppas att allt är bra.
Massa Kramar till er alla!!

Inga kommentarer: