onsdag 2 april 2008

Ryggont!!

Oj så ont jag har i min rygg.... provade att jobbba igår men det gick inte bra. I slutet av dagen hade jag så ont att tårarna nästan kom. Det blir ju att man står och går hela dagarna... finns inte mkt tid till att vila på jobbet. Jag kommer att vara hemma från jobbet denna vecka i hopp om att det skall bli bättre. Var till sjukgymnsten idag, hon undersökte mig och gick igenom ett träningsprogram samt att jag provade ut ett bälte som jag skall ha på mig. Sjukgymnasten tror att det är en disk i ryggslutet som ligger fel, jag hoppas att det blir bättre av detta. Jag ska dit på torsdag igen, eventuellt skall jag prova TENS som smärtlindring då om det inte har blivit bättre.

Imorgon åker jag hem till Stöde, Arvid skall jobba hela helgen så då får mamma och pappa ta hand om mig :) Ska bli skönt att komma hem.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas att du får det skönt i Stöde!

Anonym sa...

... och hoppas du bli bra i ryggen!