söndag 30 mars 2008

Helgens stök

I helgen har vi som sagt tittat på barnvagnar, vi var också en sväng till IKEA. När vi kom hem på fredagen så storstädade vi vårt vardagsrum, bytte gardiner och möblerade om lite, det blev mkt bra!

I lördags så åkte Hanna och jag in till Sala och handlade lite kläder samt fikade lite. Jag kände när vi gick där att det är en mkt mysig liten stad, Sala... På kvällen bakade vi egen pizza som blev ganska god sedan uppvaktade vi Emilia som har fyllt 1 år. Jag var så trött att jag somnade i deras soffa så det var lika bra att traska hemåt, klockan var då redan tio... vilken kväll människa jag har blivit...

I dag ska jag träffa Therese i Uppsala, det ska bli väldigt skojsigt!! Vi ska fika lite och surra, kanske jag tar med henne en sväng in i barnvagnsdjungeln.. för smakråd!
Jag borde verkligen tvätta bilen också..... Först ut denna söndagsmorgon är vovven och dagens första promenad.

Denna helg har varit bra men min rygg är fortfarande lika ond.. vet inte vad ska ska ta mig till. Hoppas att det kommer gå bra att jobba till veckan.

2 kommentarer:

Frank och jag sa...

hoppas ryggen blir bättre. Kul att du har uppdaterat! KRAM

Tilde sa...

Åh, vad jag är nyfiken på din lilla mage! Vi får ta och boka in några dagar vi kan träffas, kanske vi kan hälsa på Kattis när hon har kommit i ordning i nya lägenheten! Kram kram