torsdag 10 april 2008

Camilla och Saga på besök

Camilla och Saga kom och hälsade på mig förra veckan, det är alltid så kul när det kommer någon och hälsar på. Vi var in till Uppsala en sväng, sedan var vi ute en hel del. Nedan ser ni bilder tagna ute i Östa, Tärnsjö. Vi åkte ut en eftermiddag och gick lite samt att vi hade med oss fika, vilket jag tycker är så mysigt, inget är så gott som smörgås och kaffe ute i friska luften. Saga är en gó och glá tjej som snart fyller 6 år.


På hemvägen åkte vi in till Valbo köpcenter och tittade lite. Jag köpte mitt första bebisplagg, en super söt liten body. :)
Det var väldigt roligt att ha dem här och jag tror att de snart kommer igen....

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh, det var så härligt att träffa dig, det var ju så länge sen!! Ja det dröjer nog inte förrän vi ses igen skulle jag tro...;)