söndag 13 april 2008

En väldigt lugn helg

Denna helg har varit mkt lugn, jag har inte gjort någonting... mest bara slappat. På lördagen städade jag lite sedan var jag ute med vovven. På kvällen blev vi bjuden på middag hos Arvids mamma, det var väldigt skönt. När vi kom hem senare på kvällen hade jag så ont i ryggen att jag ömsom satt, låg på golvet eller stod upp, inte roligt!!! Ingenting hjälper när det gör så ont.
När jag vaknade imorse var det hur tråkigt väder som helst, det regnade och snöade, då är det inte roligt med en hund som vill eller rättare sagt måste gå ut. Nu har det iallafall slutat att regna, här nere hade det precis torkat upp och det kändes som om våren nu var på väg... men men det är ju april...
Har bakat en äppelkaka som nog är klar nu, Arvid kommer snart hem och då blir det nybakad kaka och kaffe, det skall bli gott!!!

2 kommentarer:

Frank och jag sa...

Vi har också haft en lugn helg fast med mycket stök och sånt som hör til då man nyss har flyttat. Det börjar ta form här hemma nu, även fast det är långt kvar innan lägenheten är som vi vill ha den. Längtar tills du kommer på besök.

Jag tycker synd om dig så haft så ont i ryggen. Det låter inte roligt.

Jag hör av mig i morgon
KRAM

Anonym sa...

Oj, vad flitig du har blivit på att blogga. Då ska jag gå in och titta lite oftare. Hoppas ryggvärken ger med dig. Kram Therese