torsdag 10 april 2008

Hemma i Stöde



I helgen som var, åkte jag hem till Stöde och hälsade på. Det var så roligt för jag hann med att träffa så många vänner och släktingar. När jag kom på torsdagen så hjälpte jag min pappa att köpa jeans sedan skulle vi gå ut och äta, valet av restaurang var enkelt så jag har haft ett enormt sug på kina mat, så vi åt på blå Kina. (Ni vet var jag menar)

På fredag var mamma och jag med mormor, vi handlade en massa fina kläder till henne samt fikade. Det går ju inte att hälsa på någon utan att få lite fika ;)


När jag kom hem från Sundsvall så hade jag bestämt träff med Linda E och hennes Ebba och Anette och hennes Tilde.

Här sitter tjejerna och leker så nöjt, det är två väldigt härliga tjejer...

På fredagskväll var min kusin Frida hos oss, vi käkade lite paj och tittade på Talang 2008, ett ganska roligt program faktiskt.


Jag hann även med att hälsade på Maria och Cassandra, vilket alltid är lika kul, saknar er så mkt!!!

På lördag hälsade jag på Irma en gammal släkting, vi var även ute och promenerade lite. På eftermidagen kom vi på att det var mammas och pappas 28é bröllopsdag, och då öven min dopdag. Vi åt en god middag sedan slappade vi bara framför tv. Söndagen hann vi med en fika hos mormor innan jag skulle till tåget. Tåget var försenat och när det väl kom var det ett projekt att få mig, hunden all pakning på tåget.... Dennis tyckte inte om att åka tåg.. så resan blev lång och jobbig. Jag kommer aldrig mer att åka tåg med honom.

Helgen var super mysig, älskar er mamma och pappa!!!

4 kommentarer:

Tilde sa...

Det var så kul att träffa dig och se och känna på magen, det är så spännande att följa någon så här efter att man själv har fått barn, helt annorlunda än innan. Jag längtar redan tills du får havandeskapspenning så du kan vara hemma i Stöde lite mer! Tänk att gå och strosa på stan i skönt vårväder (längtar efter det nu eftersom det nyss kommit typ 3 dm snö här hemma och är världens vinter igen, sååå trist!) Längtar tills vi ses igen! Sköt om dig och magen! Kramar från Anette och Tilde

Frank och jag sa...

Nej Antte, då hon får penningen så vill hon väl inte åka hem till en kall Norrländsk tråkstad, då vill hon såklart till varmare breddgrader och huvudstaden men allt utbud!!!!

Kul att få se en bild på dig LInda, det är vi inte bortskämda med. Du ser jättefin ut. Nu vill jag träffa dig ännu mera. Lägg gärna ut fler bilder på dig, please!!!

Kram

Anonym sa...

Jag håller med Kattis, du ser jättefin ut Linda! Fler bilder! Men annars tycker jag som Anetta att du ska ta dig åt Stödehållet när du får havandeskapspenning!

Livet i byn sa...

Jag kommer nog att både åka hem och till Stockholm.. :
Men just nu är jag sugen att åka och titta på Kattis nya lägenhet. Kram