onsdag 23 april 2008

Helgen som var...

I lördags så var jag först i Uppsala och shoppade på dagen, det var jag, Hanna, Maria (Arvids mamma) och Nonno (Arvids syster). Jag hittade så fina mammakläder, jag köpte en jeanskjol, har sökt med lykta efter en snygg kjol att ha i vår och sommar. Sedan hittade jag ett par snygga grå byxor som var så sköna, det blev också en sommar klänning. Det finns en jätte bra affär i Uppsala som endast säljer mammakläder, passformen på kläderna där går ej att jämföra med andra klädeskedjors mammakläder. Innan vi begav oss tillbaka till byn så blev det en god lunch.

När vi åkte hem i bilen så bestämde vi att vi skulle grilla korv på kvällen på en grillplats här i byn.

Vädret var strålande och korven var god!!


Det var en mkt bra dag.



På söndag så slappade jag mest i solen, väldigt skönt!

Inga kommentarer: