söndag 25 januari 2009

Vad helgen bjöd på..

I fredags var jag själv in till Sala och handlade mat samt lite andra delar (ord som mormor använder för saker). På kvällen var vi över till Ronnie och Hanna, de har varit i Thailand, så vi har inte setts på 3 veckor så det var verkligen kul att träffa dem. Lördagen bestod mest i fika, först fika hos Ronnie för han har fyllt 30 år sedan vidare till Amanda som fyllde 6 år. Massa tårta blev det, och jag som skulle försöka köra GI, ja ja... Jag hade bjudit Ronnie och Hanna på middag först blev det kräftröra på macka, till huvudrätt blev det rådjurs "filé" och potatisgratäng. Allt blev faktiskt väldigt gott. Albin var på strålande humör hela kvällen, han och Emilia busade på var sina håll. Idag var Albin och jag ute och gick i snöstormen sedan blev vi bjudna på fika hos Ann. Vi hade turen på vår sina även till middagen för då ringde Sven-Olov och frågade om vi ville äta där. Det var skönt att slippa tänka på mat idag. Vi passade på att lämnade Blake hos dem eftersom vi åker till Stockholm imorgon. Håll tummarna att jag hittar nu i Stockholm.
Ha en bra vecka! Kram

Inga kommentarer: