lördag 10 januari 2009

Fika, fika och fika

Igår hade vi kalas för pappa Arvid som fyllde 33 år i onsdags. Jag hade gjort tårta som vi fikade, Sven-Olov och Maria samt Nonno var här. Albin tycker att det är så mysigt när det är massa folk här och han får all uppmärksamhet. Han bjöd på sina allra finaste sidor och skrattade och busade mest hela tiden. Men när det var dax att sova var det inte lika kul, han hade svårt att komma till ro. Han somnade till sist vid 22 tiden och sov fram till 03, då blev det välling men somnade inte om förrän kl. 04,30. Då var det en mycket trött mamma som också somnade. Idag har vi varit ute och gått, sedan kom Nonno förbi en sväng. Det är alltid så kul att träffa henne :)
Vi fick sedan mera fikafrämmande, Arvids kompis och hans familj har varit här. Vi hade sedan turer att bli bjuden på middag ikväll, så härligt att få komma till dukat bord.

Jag har nu bestämt att jag skall åka till Sthlm om två veckor, om allt går som jag tänkt det vill säga. Det skulle var skoj att hitta på nått innan jag börjar jobba.

Här sitter en gokille och väntar på mat!


Kattis, känner du igen kläderna? Jag längtar så mkt efter er, hoppas att turen till Sthlm blir av.
Hejdå säger Albin, ha en trevlig helg!




3 kommentarer:

Anonym sa...

vilken goding- man kan ju nästan tro att det är Frank som står där!

Klart att det blir av att du kommer min vän, fattas annat!
KRAM KATTIS

Therese sa...

Vad kul om du kommer hit! Bara det inte blir den 22 januari, eftersom jag får besök av två andra kompisar då. Resten av veckan passar det fint! Kram

Anonym sa...

Alltid lika roligt att träffa er också. Hoppas verkligen resan till Sthlm blir av och glöm inte bort att mitt erbjudande om att vara barnvakt är stående om mamma Linda vill ut och leka på egen hand under tiden i storstaden. Kram