tisdag 20 januari 2009

Lugna dagar

Denna vecka blir verkligen lugn, vi har inte något speciellt inplanerat. Det är både skönt men samtidigt lite tråkigt, veckan blir så lång. Idag var vi först på en långpromenad sedan var det mammaträff på BVC, vi pratade om barn och säkerhet. Det är verkligen mkt att tänka på framöver...
Sedan var vi nu på kvällen en sväng till fam. Segelsbo, jag gick ut med hundarna medan de passade Albin. Annars har vi inte gjort så mkt, imorgon funderar jag på att åka in till Sala. Jag måste köpa en baddräkt om vi ska fortsätta att bada jag och Albin. Känner att det inte är ok med bikini. Sedan fyller Amanda år så vi måste införskaffa en present samt att jag kanske hittar något åt mig själv. Men oftast så blir det Albin som får nått och inte jag, det är roligare att köpa till han. Ha det gott /kram

Inga kommentarer: