tisdag 20 november 2007

Trött efter jobbet.

Åh, var så trött när jag körde hem från jobbet men så ringde Kattis och jag blev genast mycket piggare. Är trött för jag inte kunde inte somna igår, klockan blev över tolv innan jag kunde somna när klockan ringde vid femsnåret trodde jag inte att det var sant. Jag hade ju nyss somnat, men när jag väl kom upp blev jag pigg. När jag var på väg hem från jobbet ringde Arvid och undrade om vi inte skulle äta pizza, om jag säger så här, jag var inte svårövertalad. Det var mkt gott!! Det ena som är lite krångligt blev det där med matlåda, men som den härlig svärmor som jag har så ringde hon nyss och sa att hon hade en matlåda till mig. Hon är helt underbar!

Nu blir det lite tv-tittande samt en kortare sväng med vovven. Dennis blev så glad när jag kom hem, det är en av sakerna som är så härliga med hund, just att de alltid är så glad när man kommer hem oavsett om man varit borta 15 minuter eller 3 timmar.

Något annat som glädjer mig är att mina goa vänner Anders och Maria samt deras underbara dotter, min guddotter, Cassandra kommer till oss på fredag. Längtar...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag längtar oxå.... kram

Frank och jag sa...

Hej, det var skoj att prata med dig, det gjorde min resa kortare också, ibland är det så segt att åka Hässelby Gård- Centralen. Pizza, gott! Tur att du har svärmor där som tar hand om dig lite extra. Vi hörs och på måndag ses vi och då får du paketet, orkar du ta med det stora som tillhör mig?