fredag 23 november 2007

Förkyld..

Så har man gått och blivit förkyld, så himla trist. Anders och Maria ska ju komma i dag, ringde och berättade att jag var hängig men dom skulle komma ändå. Man bli ju faktiskt oxå lite piggare när man har roligt sedan finns det ju även Ipren, så det kommer nog bli bra. Längtar..

Igår var vi och firade Arvids syster som fyllde 30 år, hela släkten kom och överraskade henne, det var mycket trevligt. Först skålade vi med lite bubbel sedan hade bord bokats på en resturang. Blev dock lite besviken på maten, jag hdae beställt oxfilé med klyftpotatis, kötttet var ok, men potatisen var hård i mitten samt att det var så himla lite sås... det är ju såsen som gör dé. Jag tycker inte om när det är snålt när man ska äta på resturang :(

Efter middagen gick vi tillbaka till deras lgh och mumsade tårta som vi hade haft med oss, det blev en mkt trevlig kväll.
Dennis blev så glad när vi kom hem, han är inte van att vara ensam så länge men han hade inte ställt till med något, så det var ju bra.

I dag ska jag vila med tanke på att jag inte mår så bra, senare ska jag åka och handla lite mat tills ikväll, tror att jag ska bjuda på grillat, fick en sån fin inomhusgrill av Arvid i present som jag vill prova och till det blir det någon form av potatis, kanske klyft..

Nu har det börjat snöa..... kul! För här är det ingen snö, gränsmattan är helt grön så himla trist. Nu när man ska börja fixa inför advent vill man ju att det ska vara vitt ute.

Dax för frukost!!!

2 kommentarer:

Frank och jag sa...

Hoppas Ipren hjälper så du är på topp ikväll då du får besök. KRAMEN

Frank och jag sa...

Nu vill jag veta hur ni har haft det i helgen. KRAM