onsdag 21 november 2007

Fredagsbesök?!

Fick sms att Cassandra fick magsjuka igår, dom som skulle komma till oss i helgen. Blev så besviken men så pratade jag med Maria idag och hon berättade att hon var lite piggare så förhoppningsvis så kommer dom, *hoppas*. Det är så himla roligt när ens nära och kära kommer och hälsar på en, jag vill ju visa hur jag bor nu och hur det ser ut här.



Anette och Tilde kommer och hälsar på mig om två veckor, det ska bli så kul. Anette har varit här tidigare, närmare bestämt förra sommaren då jag bodde här nere. Kattis kommer också hit då, när de kommer så ska vi bara sitta och prata, åka in till Uppsala och fika på något mysigt fik, vi ska helt enkelt bara vara. Jag saknar så mina vänner i S-vall, men som tur är så har jag Hanna.

3 kommentarer:

Frank och jag sa...

Roligt att se att du skriver, roligt att läsa! Hoppas verkligen att de kan komma och hälsa på dig fam. Cassandra. SVERIGE VANN!!!!!! Kramen

Tilde sa...

Så kul att läsa vad du gör nu på dagarna, man kan snart sitta hela dagarna och läsa bloggar, dels kattis och så din, roligare än att plocka och städa :) Jag längtar så otroligt mycket tills jag ska åka ner, fick biljetterna idag så nu ligger de på köksbordet så att jag tänker på det varje dag!! Har köpt en liten present till dig jag med, men bara en väldigt liten... Snart ses vi! Hoppas Maria med familj kan komma, det är alltid roligt med besök! Kram kram

Anonym sa...

Så du har skaffat en blogg, så bra. Sorry att jag inte har hört av mig, har ingen riktigt bra ursäkt men tiden går så fort. Tänkte på dig på din födelsedag men glömde sedan att ringa, Grattis i efterskott.