måndag 19 november 2007

Då var det dax då....

Efter lite påtryckning från min goa vän Kattis så ska jag nu börja blogga. Men jag sa till henne, -vad ska jag skriva om, det händer ju ingenting här... då svarade hon, det är ju de små sakerna som är roliga att läsa. Så det är det som min sida kommer att handla om; små saker som händer i ens vardag men även när det händer stora saker :)

Temat idag är att jag fyller år, och jag borde städa lite istället för att sitta här, har en känsla av att en hel del tid kommer att spenderas sittandes framför denna dator. Tillbaka till min födelsedag, senare i kväll kommer blir det lite fika, Arvids mamma och S-O kommer samt Ronnie, Hanna och Emilia, för er som inte vet så är det kompisar till oss som bor på samma gata, de är väldigt trevliga. Nu ska jag sätta igång och städa lite, måste fixa lite mat också innan de kommer.

2 kommentarer:

Frank och jag sa...

Roligt att du har börjat, skriv från hjärtat. Det viktiga är inte vad man skriver utan att man skriver. Jag tycker att allt är roligt att läsa som du har skrivit. Ska bli roligt att se bilder från din födelsedag. KRAM

Tilde sa...

Jag instämmer, mycket roligt att du har en egen blogg nu!! Ska bli jättekul att följa din vardag i byn. Har nu bokat resan och längtar, längtar, längtar tills jag får komma ner och hälsa på, det ska bli så kul att bara umgås! Kram kram