onsdag 21 november 2007

Middag sedan fotboll

När jag kom hem från jobbet så ringde Hanna och funderade om vi ville äta nått med henne, då sa jag åt henne att komma och äta med oss. Jag bjöd frukostkorv med brunsås och pasta, ingen gormé måltid men det var helt ok. Hon hade med sig kladdkaka som vi mumsade efteråt. Lilla Emila låg på golvet och lekte med diverse leksaker, så som vispar, slevar och andra köksredskap, och var så nöjd. Efter maten så badade jag Emilia, jag blev nog lika blött som hon blev. När bad och pyjamasen var på var det dax att se på Sverige matchen, vi hann ju nästan bara slå på tv´n så gjorde Sverige mål, jippiii!!!

När första halvlek var slut så gick Hanna och Emilia hem, för då var det dax att sova.



Här ligger Emilia och leker i Dennis korg.... Hon är ju bara för gó!






Nu ska jag gå och se resten av matchen, heja Sverige!!

Inga kommentarer: