torsdag 27 maj 2010

snart helg...

Veckorna bara rullar på och snart är det dax för helg igen... Tiden går så fort....

Jag är så trött, har suttit i utbildning och möte hela dagen. Har nästan nyss kommit hem och då till ett tomt hus, nu väntar jag på att Albin och pappan ska komma hem. Längtar så efter mina killar! Tog en sväng till IKEA efter kursen, var tvungen att inhandla mörka rullgardiner eftersom Albin vaknar mellan 4-5 och tror att det är dags att kliva upp. Hoppas att detta nu funkar och att han sover som innan då han kunde sova till 7 och det är ju helt ok.
I helgen ska vi bara ta det lugnt och greja lite på tomten, Arvid ska fortsätta bygga på garaget och jag ska plantera lite mera blommor. Har även inhandlat gardiner till altanen, ni får se resultatet efter helgen. Albin han kommer mest att vara vid pappa, han älskar att få hjälpa till å bygga, inte för att han kan göra så mkt men han grejar på med sin spade och grejar lite med brädor osv. Hoppas på fint väder i helgen...

Nästa helg kommer mamma, pappa och Frida ner, det ska bli så skojigt.

Må så gott mina vänner, kram

Inga kommentarer: