lördag 29 maj 2010

Myser och mår fin fint

Vi bara myser och mår gott!
Äh vad jag älskar helgerna, att få vara ledig och bara umgås med min stora och lilla prins. Igår hade vi en super mysig eftermiddag tillsammans med Albins kompis Runa och hennes familj. Det blev lek och mera lek sedan grillade vi hamburgare, som vi mumsade på altanen, i solen. Så underbart!
Idag har vi inte gjort så mkt, mest slappat och lekt. Nike och hennes mamma kom förbi på eftermiddagen, blev lite lek och fika. Pappa Arvid är på svensexa så vi har varit ensamma hela dagen lång. Men det har gått så bra. Ikväll har vi varit hos Hanna och tjejerna, vi beställde pizza och den var så god. Albin tycker att det är så gott sedan blev det melon till efterrätt. Barnen härjade och lekte för fullt, till sist så hör vi Emilia säga -åh nu måste jag springa så svetten försvinner... :)
Efter pizza, efterrätt och super mkt lek så fick alla barnen bada och gissa om de hade kul, det var inte mycket som var torrt i det badrummet. Så härligt att se de små skruttarna har skoj. Albin somnade ganska fort när vi kom hem, jag är också super trött, tror inte att jag kommer vara vaken så länge till. Hoppas dagen imorn blir lika bra, kram på er.

1 kommentar:

Anonym sa...

Härligt!

/Kattis