tisdag 18 maj 2010

Livet leker

Åh vad skoj jag har haft i helgen, var till Stockholm med tjejerna. Länge sedan jag skrattade så mkt, men mer om den helgen kommer senare. Lite kort och så....

Så underbart det är nu när värmen har kommit, livet känns så härligt. Albin, Arvid och resten av min familj är helt underbara, trivs med jobbet och mina vänner är de bästa som finns.
Livet leker nu. Jag bara njuter av tillvaron.

Ikväll kom bästa Marielle och Runa förbi på lite lek och fika, vi satt på min nu mer rengjorda altan och fikade och barnen lekte som bara den. När de gick hem så var det bara att stoppa gossen i duschen, han var så smutsig men det är ju bara ett tecken på att de har haft skoj :) Killen somnade super nöjd efter vällingen. Mamman begav sig ut och klippte gräsmattan och åh vad gott det luktar när gräset klipps.
Nu blir det även en dusch för mig sedan slappning i soffan.

Må så gott alla och njut av det fina vädret

Inga kommentarer: