onsdag 12 maj 2010

Härligt att vara ledig

Åh så härligt att vara ledig i fyra hela dagar, livet är bra gott .
Idag hämtade jag Albin efter han sovit, ca. 13,30. Då var vi ute ändå tills det var dags att börja med maten. Vi lekte lite hos Runa, Albins kompis. De vattnade blommor, gungade, lekte med sand osv. När vi kom hem så kom Nike och Cilla förbi så då blev det lite mera lek. Sedan så påbörjade jag projektet: städning av altanen, jag har nu tvättat alla dynor och imorgon ska altanen skrubbas. Kanske det kan bli en fika på en ren altan imorgon, hoppas att vädret är lika härligt då. Albin han stökar på ute medan jag städar, han kan verkligen vara ute hur länge som helst.

Efter middagen gick vi ut en sväng till, mera bus och lek. Det var en super trött kille som somnade på stört efter kvällsbadet och vällingen.

Nu ska jag planera lite inför helgens bravader, ska nämligen på tjejhelg i stora staden, ska bli så skojigt.
Må så gott.

Inga kommentarer: