söndag 23 maj 2010

Hemma igen

Nu är vi hemma igen, i fredags så åkte Albin och jag till Stöde för min kusin Frida konfirmerade sig. Vi har verkligen haft en mysig och solig helg men det skulle ha varit trevligt att stannat någon dag till. Lite kort att bara åkte fredag-söndag. Frida var iallafall jätte duktig och fin i kyrkan! Efter vi varit i kyrkan så blev det smörgåstårta och den var så smaskig. Albin skötte sig så bra i kyrkan, mamma blev så stolt! Han lekte tyst och tittade på allt och alla sedan gick han runt i mittgången, han kollade framme vid altaret. Barnen måste ju få rör sig i kyrkan.
Vad har vi mer hunnit med i Stöde, jo vi var och hälsade på Sara och hennes grabbar. Vi var och tittade på Frida när hon spelade fotboll och de vann med 6-0 mot SDFF (det gjorde aldrig vi på min tid)
På lördagskväll så grillade vi med min mormor och morbror samt att Magnus och Jenny kom. Jätte mysigt att få träffa alla. Det var som vanligt mysigt att vara i Stöde, mormor och morfar har lekt med prinsen hela helgen. Måste också säga att bilresan dit och hem har aldrig gått så bra, så skönt.
Lite kort kommer senare.

1 kommentar:

Frank och jag sa...

Nej, vi vann nog i princip aldrig mot SDFF men någon gång tror jag ändå att vi lyckades klämma dit dem ;)

vad skönt ni har haft det o härligt att bilresan gick så bra.

KRAM