tisdag 6 april 2010

Vilken dag

Oj oj vilken dag det varit, dagen började med Postis Per och mys med Albin :)
Efter frukost och på klädning så var det dags att sätta igång, idag var det Friskvård med jobbet som stod på schemat och jag hade tagit på mig att fixad detta. Det var bara att börja baka, jag gjorde kolakakor och äppelmuffins med crumble a la Laila. Det blev super gott. En snabbstädning och sedan var arbetskamraterna här, vi pratade lite jobb och fikade sedan gick vi ner till Hagudden för korvgrillning och mera promenad. Vädret var strålande och vi hade det så mysigt!!!

Hem sedan iväg och hämta Albin hos dagmamman sedan lite lek ute innan maten. Albin vill alltid vara ute, det blir alltid grin när vi ska gå in..
Efter middagen så läste vi böcker, byggde lego och tittade på film innan det var dags för kvällsbadet och välling. Farmor kom precis till läggningen för jag skulle iväg på innebandy och Arvid jobbade på bingon.
Phu, känner mig helt slut nu, denna dag har gått i ett. Nu blir det sängen, godnatt mina vänner!

1 kommentar:

Frank och jag sa...

Hej

Man undrar ju vad alla dessa godsaker o korvgrillning har med friskvård att göra...men men, skoj att du använder födelsedagspresenten.

KRAM