fredag 9 april 2010

Mamma och pappa kommer

Idag har Albin och jag varit på barnsång, det är så kul att se Albin för han stortrivs verkligen där. Han dansar, sjunger, busar med alla ..... Efter sången så fikar alla tillsammans sedan plockas leksaker fram och barnen leker och springer runt medan föräldrarna försöker fika. Det var en mkt trött kille som lämnade kyrkan, han somnade i bilen på väg hem. Jag passade på att jobba lite när han sov, när han vaknade gick han och Arvid ut en stund. Då passade jag på att baka två sorters kakor, jag som aldrig brukar baka har på en vecka bakat 4 gånger!!! Lailas bok är bara så bra! Tack så mkt för den Kattis....
Ikväll kommer mamma och pappa. Det var ett tag sedan de var här så det ska bli så roligt och mysigt. Nu ska här städas och fixas innan de kommer, ha en trevlig helg!

1 kommentar:

Frank och jag sa...

Jag gillar också Leilas bok och tyckte att det var självklart att min fina vän skulle ha en. Roligt att du använder den.

KRAM