tisdag 27 april 2010

En vanlig tisdag men med ett läskigt slut

Idag har varit som en vanlig dag, jobbat och sedan hem för att vara med min lille kille. Han var dock inte på något strålande humör vilket han brukar vara på. Men med mat i magen, fisk och potatis, så blev han snabbt sitt glada jag igen.
Efter middagen var vi ute en stund sedan bjöd vi in några grannar på lite kvällsfika. Albins trötthet började komma ikapp honom, han orkade knappt med sig själv, minsta lilla motgång och hela hans värld rasade samman. När jag skulle ta på honom pyjamasen gjorde jag den hemska upptäckten, på hans vänstra axel satt en FÄSTING.... så fruktansvärt vidrigt. Tycker att det känns tidigt!

På killen somnade iallafall gott efter sin välling, nu ska jag betala räkningar sedan blir det att slappa i soffan.

Må så gott!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Uscha vad äckligt!!!
Tidigt tycker jag också- har de kommit redan?? Bäst att hålla lite koll på grabbarna i så fall.

Kramen
från Kattis

Anonym sa...

Uscha vad läbbigt!

/Kattis