måndag 5 april 2010

Påskbilder

Mitt våriga och påskiga kök!

Mamma och en nybadad prins..
En liten påskkärring tittade förbi... så söt!
Albin bara älskar frukt och grönsaker, fick han välja så skulle han bara äta det. Bredvid honom sitter Emilia och äter glass men han vill inte ha det utan frukt ska det vara...
Korvgrillning hos Ronnie och Hanna, solen försvann precis när vi hade fått med oss allt ut. Är det inte typiskt så säg. Men grillade vår korv det gjorde vi fast det inte var så varmt.
Här skjutsar jag alla barnen i vagnen, en tanke slog mig att faktiskt så skulle alla dessa barn kunna vara mina!!! Jag tycker det är fullt upp med Albin tänk då hur det skulle vara...
Vi har haft en härlig påsk, det har varit lugnt och skönt och ganska bra väder. Vi har ätit, fikat, lekt och busat. Så underbart att vara ledig....

Inga kommentarer: