torsdag 6 mars 2008

Små sparkar..

Har sedan ca. 2 veckor känns små rörelser inne i magen, men det har inte kännts något på utsidan. Men så i söndagskväll när jag kom hem från jobbet och skullle lägga mig så känner jag en tydlig bumb innefrån magen, jag lägger händerna på magen och får känna det igen, så underbar känsla att känna det lilla livet där inne, rätt var det är så är det många sparkar sedan kan det vara lugnt i flera timmar. Arvid har länge försökt att känna något, men tyvärr utan resultat men nu hoppas jag att han kommer få känna små sparkar ikväll när han kommer hem. Det är helt underbart!!!! Är så lycklig.

2 kommentarer:

Frank och jag sa...

Åh vad roligt. Hoppas att Arvid får känna det lilla livet snart också. Kram o längtar efter dig!

Tilde sa...

Vad härligt!! Saknar dig, har provat ringa några gånger men utan svar. Vi har varit i fjällen torsdag till söndag, underbart! Sköt om dig! Kram Anette