torsdag 6 mars 2008

Åka hem

I morgon, fredag, åker vi hem till Stöde. Det ska bli så himla kul, har riktig hemlämgtan! Först ska Arvid och jag gå en sväng på stan, har inga kläder som passar denna runda kropp...... sedan ska vi åka hem till mamma och pappa och käka middag. På lördag ska jag träffa Maria och Kricken, har inte träffat Kricken på jätte länge så det ska bli kul. Senare på dagen kommer Magnus och Katarina, de stannar och äter middag i Stöde. Söndagen består av födelsedagsfirande, min mormor fyller 80 år så då blir det tårta. Som ni ser så är hela helgen inbokad.... så är det nu när man har flyttat, man vill ju träffa så många som möjligt. Vissa som jag vill träffa kommer jag inte hinna med denna gång, planerar dock att åka hem på påsk och då stanna lite längre, har tagit semester några dagar. Förhoppningsvis får jag träffa dem då, saknar alla mina vänner hemma så otroligt mycket och jag önskar att jag kunde träffa alla varje gång jag åker hem.
Ikväll ska jag jobba, har i två dagar varit på lungutbildning, har varit så otroligt bra och givande!

3 kommentarer:

Tilde sa...

Vid påsk får ni komma över och kika på huset, vi fick nycklarna i onsdags så till veckan ska vi börja riva lite, det lär ju ta sin lilla tid men det ska bli spännande! Tilde kan säga mamma (inte klockrent men det kommer mam mam lite då och då,speciellt när hon är ledsen, så sött!)Kram från oss

Frank och jag sa...

Hej gumman!
Längtar efter att träffa dig. Vi pratade ju om att jag skulle komma upp. Flytten närmar sig och jag tror vi får ta Västerås til våren istället. Hoppas att det var mysigt att vara i Stöde. Jag ringer dig ikväll. KRAM

Frank och jag sa...

Hallå min vän! Var tog magbilderna vägen?? Längtar efter dig. KRAM