fredag 15 februari 2008

Veckan som gått

I måndags hämtade jag Maria vid tåget, vi åt i Uppsala innan vi begav oss hem till byn. Det blev laxpaj på ett kvällsöppet kafe, vi köpte med oss kladdkaka som vi åt när vi kom hem. Kvällen avslutades med massa surr och lite tvtittande. Dagen därpå bestod av promenad, fika och mera surrande, Arvid mamma kom förbli på lite fika. Till middag blev det kräftsallad och vitlöksbröd, det blev mkt gott. Det blev en tidig kväll då vi skulle upp tidigt dagen efter. Efter att ha skjutsat Maria till tåget åkte jag å jobbade. Kände mig lite hängig hela dagen, halsont och lite febrig åkte och jobbade dagen efter men blev sämre igår kväll så idag har jag varit hemma från jobbet. Det tråkiga i detta är att jag skulle åkte till Stockholm och hälsa på kompisar idag, så himla typiskt att man blir sjuk.

Inga kommentarer: