torsdag 7 februari 2008

Mamma och pappa

I helgen var mamma och pappa hos oss, åh det var så roligt träffa dem. De kom på fredagen då hade jag gjort ordning kycklingpaj som vi åt sedan tittade vi bara på tv och pratade. På lördag var Arvid och Pappa ute med Dennis i Östa och mamma och jag gick en promenad på byn. Efter lite fika åkte vi en sväng till Heby och handlade. På kvällen kom Maria och Sven-Olov på middag, då hade vi bakat egna pizzor som blev väldigt uppskattade av alla och jag fick massa matlådor :)

Söndagen startade med fika och morgon tv sedan gick vi alla på en lång promenad som blev betydligt längre än vad som var beräknat då Dennis bestämde sig för att springa efter djur som gått i skogen, jag var inte lika lycklig som han.... När han väl kom tillbaka så var det nästan dax för mamma och pappa att åka hem men innan bjöd Ronnie och Hanna på semlor, mycket gott!!

Att säga hejdå till mamma och pappa var jobbigt, man saknar dem så mkt. Men vi ses ju om ca, 1 månad när mormor fyller 80 år. Den 16 feb. åker mamma och pappa till Thailand och jag är inte avis ett dugg... så himla skönt det skulle vara att åka iväg nu.

Inga kommentarer: