söndag 10 februari 2008

Jobb, jobb och jobb

Har nu jobbat hela helgen... så trist! Det är nästan så det känns som om jag jobbar jämt, till och med att patienterna har kommenterat detta, -Är du alltid här? Är en mkt vanlig fråga som jag brukar få. Men måste också tillägga att jag trivs mkt bra på jobbet, blev så glad, för när jag berättade att jag var gravid så blev jag erbjuden en tjänst. Hur ofta händer det??? Så otroligt skönt att få komma tillbaka till denna avdning efter mammaledigtheten men då blir det inte heltid.
Jag jobbar även imorgon men då stannar jag kvar och hämtar MARIA vid tåget vid sex-tiden, ska bli så kul att hon kommer!! Hon och hennes sambo Anders och deras barn Cassandra var här i oktober så det var ett tag sedan. Vi har inga direkta planer på vad vi ska hitta på utan det bli mest att bara pratat och umgås.

1 kommentar:

Anonym sa...

Flitigt bloggande, kul! Roligt att Maria kommer, blir lite avundsjuk- hade också velat vara med er. Till helgen ses vi. Appropå jobbet, vad bra att de erbjöd dig en tjänst, helt otroligt.

KRAMEN