torsdag 7 februari 2008

Ikea-date

Igår hade jag en date med Kattis och Frank på Ikea, det är alltid så otroligt kul att träffa dem, mina darlingar... Jag hade köpt med mig paket till Frank som hade verkade tycka om, det var två dinusarier och en matlåda a la Cars (Franks favorit bil) Kattis och jag pratade på som vanligt, vi åt på Ikea resturangen och efter maten visade de film som Frank tittade på så vi kunde prata ännu mer och dricka kaffe på maten. Vi hann också med att handla lite saker, alltid när man är på Ikea så köper man ljus så gjorde även jag denna gång samt lite annat smått och gott. Kvällen gick så fort och det var dax att åka hem, det var en toppen kväll precis vad jag behövde, massa kramar till er!!!!

1 kommentar:

Frank och jag sa...

Vad skoj att du har uppdaterat sidan! Gillade ditt inlägg dedikerat till den goda bullen: SEMLAN! Jag håller med dig på alla punkter, den är god så god!

En träff på IKEA med dig var precis vad jag behövde också, har ju längtat efter att få träffa dig sedan du avslöjade att du var gravid! Nu längtar jag tills din mage bli ännu större och du får börja känna små sparkar och buffar dr innifrån- det minna jag att jag tyckte var läckert!

Hoppas det gick bra hos veterinären med Dennis.

Hoppas att du fortsätter att uppdatera din blogg i samma härliga anda nu- det är så roligt att läsa.

KRAMEN till dig