fredag 8 februari 2008

Samåkning

Idag har jag börjat samåka till jobbet i Uppsala, vi är nu fem stycken som turas om att köra. Innan så åkte jag ensam vilket blev ganska jobbigt och dyrt i längden men så hörde jag på byn att det fanns en plats kvar i en bil. Så jag ringde och frågade om jag kunde åka med dem. Jag har nu gått ned i tid lite på jobbet för att kunna åka med dem så jag slutar halv fyra varje dag, mkt skönt.

I helgen jobbar jag, trist, men så är jag sedan ledig två helger på raken. Nästa helg ska jag åka till Stockholm och hälsa på Therese och Kattis och förhoppningsvis Kicki, det ska bli kul. Men innan dess så får jag finfint besök av Maria som kommer på måndag och hälsar på mig och hon stannar i två dagar det ska bli så kul, längtar.... hoppas helgen går fort.

Nu börjar Let´s dance....

Inga kommentarer: