söndag 15 november 2009

Vilken lördag!

Igår började som andra lördagar brukar... jag fick sovmorgon sedanmös Albin och jag lite framför Emil (bara det som gäller) sedan somnade han och sov i nästan två timmar, då passade jag på att röja lite sedan slappade jag en stund. När han vaknade så käkade vi lunch sedan åkte A och tränade medan vi gick över till Hanna. När jag kom dit så tyckte jag att de verkade lite konstiga, men men.. Vi lekte lite med barnen men jag kände att Hanna verkade lite stressad. Sedan dök Kina upp, finklädd redan kl 13?? lite konstigt... Vi fikade lite men så kom Arvid och proppsade på att jag skulle följa med och hyra filmen som vi hade bestämt att vi skulle se. Så det var bara och klä på sig å åka, tyckte att allt kändes lite märkligt, blev nästan lite sur på han, kunde väl hyra filmen själv.....

När vi sedan kom hem igen så hördes "ja må hon leva...." från vardagsrummet och ut kommer Hanna, Cilla och Kina... Jag blev helt paff, samt att jag då förstod varför allt hade varit lite knasigt. Och de berättade att jag höll på sabba allt!
Jag fick en kvart på mig att packa en väska sedan så skulle vi åka iväg. Med vinglaset i handen så åkte vi iväg vid 14 tiden. Efter en ganska lång bilresa så var vi framme vid ett super mysigt litet hus, där inne var det tända ljus och en tjej som heter Sara berättade att jag skulle få en helkroppsmassage... det var bara så skönt!
Efter massage, lite vindrickning och tillfixning så åkte vi till Sala och åt en super god middag med gott vin till. Det var verkligen en mysig och kul dag som jag kommer minnas. Känslan att någon har fixat och donat åt en känns så härligt! Tack mina fina vänner, massa kramar!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Kul med överaskningar!!
Det kanske kommer flera

Ha en bra dag

Mamma o Pappa

Frank och jag sa...

Åh, vad mysigt och roligt!

Vad gullig de är!!! Men det är väl för att du är så gullig med, min vän!

KRAM
Kattis

Frank och jag sa...

Grattis, nu är det inte många minuter kvar innan du också blir 30 år min vän.

Hoppas du haft en mysig kväll med dina föräldrar och att morgondagen blir bra.

Nu ska jag lägga mig. Har en lång dag på jobbet i morgon.

KRAM

Anonym sa...

Många kramar på födelsedagen önskar Gunilla J Stöde