måndag 23 november 2009

Fest i dagarna tre

I torsdags fyllde jag 30 år och det firades i dagarna tre, tänk att man blir så uppvaktad fast man inte egentligen har åstadkommit något. Jag blev väl uppvaktad redan på onsdagen av mina kära arbetskamrater. På kvällen kom mamma och pappa så på torsdagsmorgon när jag klev upp så möttes jag av deras härliga stämmor "ja må hon leva..."

Jag åkte och jobbade lite på förmiddagen, när jag sedan kom hem så grejade mamma och jag lite med middagen som vi skulle ha senare. När klockan slog 17 och det ringde på dörren så trodde jag att det var Maria och Sven-Olov men det var det inte utan där stod Kattis och Frank! En sådan härlig överraskning, jag blev så GLAD.


När sedan alla hade kommit så åt vi middag, råddjurs gryta, väldigt gott!
Lagomt till tårtan kom Ronnie och Hanna och deras fina tjejer så tillsammans åt vi tårta och busade med våra barn. Kattis och Frank stannade till fredagen, det var så kul att de kom.
Min födelsedag blev verkligen toppen och på fredagen kom min bror, även det var super skoj men mer om det kommer senare.

Inga kommentarer: