torsdag 26 november 2009

Födelsedagsfest nr 2

Hade som sagt fest i lördags, det blev så lyckat! Första festligheten började med att vi skulle vara klara kl 12 för utomhusaktiviteter. Det blev femkamp och korvgrillning, jätte mysigt! Mitt lag bestående av Sven-Olov, jag och Frida kom 2:a, helt ok. Sedan när vi kom hem var det bara att svira om och fixa inför festen.Här kommer hela ligan... Och om jag blev uppvaktad, jag fick så fina saker och blommor, är så lycklig över att ha en sådan fin släkt och goda vänner :)

När alla hade kommit så blev det lite bubbel innan maten.
Så kul att familjen, Svensson/Malmström kom, lilla Edith är ju så ljuvlig och hon pratade på och charmade alla på festen. Hoppas att Albin snappade upp nått! Middagen bestod av en buffé, en massa gott som jag tror uppskattades av alla.

Mera bilder kommer......



Inga kommentarer: