måndag 6 juli 2009

Sommarbilder

Här kommer lite härliga sommarbilder. Denna bild är tagen ute i Östa när vi var där och badade en dag. Albin mös i skuggan och mumsade melon.Att bada är superskoj, särskilt med Amanda som busar hejvilt!

Igår fick Albin åka med Arvid när han körde gräsklipparen och jag kan berätta att det var en väldigt lugn pojke som bara satt och tittade med sina stora blå ögon. Helt överlycklig!
Måste även berätta att jag har fått min första tomat, det är faktiskt väldigt många tomater på gång nu, jag har två stora plantor med busktomat. Kommer kännas extra gott att äta tomater från sin egen gård...
Jag har även plockat tre jordgubbar från mitt lilla land.


2 kommentarer:

Therese sa...

Härliga bilder! Vill se foton på nya huset också!!! Gärna lite "före och efter" kort :)

Frida sa...

jag kommer nog upp till er när Albin fyller 1 år:)<33