onsdag 1 juli 2009

En varm och härlig helg

Vi har haft det så mysigt i några dagar nu, dels har vädret varit toppen och sedan har mamma och pappa varit här sedan i fredags och de åkte idag.
Pappa har hjälpt oss jätte mkt med huset, det känns så skönt att vi kommit en bit på väg. Vi fick en pool av dem som Albin har badat i, först var han lite osäker sedan har han plaskat på som bara den. I lördags så var vi till Västerås och tittade på Frida som spelade fotbollscup, de var jätte duktiga. Efter match åt vi åt vi på en supermysig hamnrestaurang, jätte god mat. Sedan var det inte helt fel att sitta och titta på alla båtar som la till vid kajen en solig kväll.
I söndags kom Frida och stannade tills idag, det var kul att få rå om henne lite. Ja, kortt och gott så har det varit en toppen helg.

Här kommer lite kort från dessa dagar!

På hamnrestaurangen.En dag var vi till Östa och badade, Abbe sitter och leker med sin spade och hink. Detta kan han göra hur länge som helst.Idag har vi varit till Furuvik, jag hade inte varit där sedan jag var liten så det var skoj. Det var helt ok där, Albin har väl inte så stort utbyte än av detta, men det var ändå mysigt att strossa runt och titta på djuren. Sedan badade vi innan vi skulle åka hem, det var hur skoj som helst. Abbe älskar verkligen att bada.
Lite fika innan vi skiljdes åt, de åkte hem till Stöde och vi åkte till IKEA och tittade på diverse saker till huset.


Lilla familjen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!!

Vilka underbara dagar vi har haft,
Badat både i pool och i Dalälven.
Furuvik var helt okej .Pappa och jag tycker att Albin är helt otrolig i vattnet.Så söt i sin baddräkt!!!

Kramar

Mormor och Morfar

Vi syns på 1 års kalaset!!!!

Frida sa...

tack så mycket för att jag fick komma:)
hade jätte roliga dagar med er:)
kul att se hur stor Albin har blivit och hur han går runt och säger nä,nä,nä,nä:P
jag hoppas att jag får pappa till att komma till Albins 1 års kalas annars så kommer jag kanske själv utan han;)<333