torsdag 23 juli 2009

Imorgon fyller han 1 år...

Tänk att min lilla prins fyller 1 år imorgon.... I tisdags var farfar här och firade vår kille lite i förskott för han kunde inte komma imorgon. Han hade köpte en Bobby Car till Albins stora förtjusning. Denna bil har redan blivit en stor favorit.
Just nu fixar vi bara i huset, vi beräknar att flytta in till veckan. Det känns så himla bra och allt, tapeter, golv, kök m.m, blev verkligen super bra. Idag har jag städat i ny huset hela förmiddagen, farmor har haft Albin. Det går så fort att städa och greja om man inte har Abbe med sig så det var skönt att hon kunde vara här.

Igår cyklade jag med Albin, jag har inte gjort det förut men Arvid har gjort det. Jag gruvade mig lite innan men det gick jätte bra, Abbe satt bara och tittade, han verkade tycka om det.

Imorgon blir det alltså kalas för hela slanten, mamma, pappa och Frida är på väg ner, det ska bli skoj att träffa dem igen. Det blir också bra med lite förstärkning när det gäller flytten och städningen. Ingen kan städa som min mamma, hon är bäst!
Känns inte som om jag har hunnit med att fixa inför kalaset som jag hade tänkt mig men det blir nog bra ändå. Det är ju som sagt lite mkt nu...

Ha det så gott mina vänner/kram.

3 kommentarer:

Linda Sjölen sa...

Grattis på födelsedagen Albin!

Therese sa...

Ska bli skoj att se bilder från storadagen :) Passar det att vi kommer och hälsar på er på onsdag?

Anonym sa...

Grattis till lille Albin som nu blivit stor pojke.

Vi har kommit hem från semestern, lugnat ner oss lite och vill gärna komma och gratulera ettåringen. Ser att Terese ska komma på onsdag, när passar det för oss att dyka upp?

Vi får höras via telefonen

KRAM Kattis