lördag 7 mars 2009

Lördag...

Här rullar det på som vanligt... Vi har mormor och morfar här på besök, jätte roligt! Idag har vi varit till Sala och handlat både kläder till mig och sedan blev det mathandling. Igår var Arvid och jag själv till Uppsala och tittade på diverse saker, då var Albin hemma själv med mormor och morfar och det hade gått så bra! Det är inte ofta som vi har lämnat "bort" Albin så det var skönt att det gick bra.
Nu ska vi käka lite gott sedan blir det melodifestivalen.

Tänkte bara berätta (om jag törs) att Albin sover nu jätte bra på nätterna, men bara för att jag skriver detta så kommer han väl sova dåligt inatt.

Ha en trevlig kväll, kram från oss!

1 kommentar:

Anonym sa...

Men va mysigt att dom är där. Jag träffade "momma" så hon sa att dom skulle ner till er.
Ha en härlig kväll.
Kram