söndag 15 mars 2009

Bilder från veckan

Jag vet att jag har varit dålig på att skriva på bloggen, men jag har haft så mkt på jobbet och sedan när jag kommer hem så vill jag bara vara med Albin. Men här kommer en lite resumé om vår vecka.
Det går bra för pappa Arvid och Albin att vara hemma utan mig, de leker, är ute osv. det verkar inte som om de saknar mig... (men jag saknar dem)
Albin har dock inte varit på sitt bästa humör denna vecka, det var dax för flera tänder. Han har nu fått två stycken tänder uppe sedan idag när jag gav honom mat så såg jag att han har fått en till nere som spruckit upp, inte undra på att han varit ledsen.

Abbe var väldigt intresserad av vedkorgen härom dagen, tydligen så låg det ett papper där i och det måste man ju bara riva sönder i tusen bitar :)
Maten går fortfarande väldigt bra, han har en väldigt aptit. Favoriträtten är lasagne... det kan han äta hur mkt som helst av!
På detta kort är Albin väldigt likt mig faktiskt..
Håller ni inte med mamma och pappa?
Åka pulka är väldigt skoj och vi passar på att åka lite eftersom snön snart är på väg bort.
Jobbet rullar på, det är ganska mkt att göra nu. Men det är väldigt kul och jag får lära mig nya saker varje dag!
Nu ska vi faktiskt beställa pizza!
Ha det gott

2 kommentarer:

Therese sa...

Kul att läsa lite om lillen. Ja, han var jättelik dig!

Anonym sa...

Kul att få lite nya kort på Albin .Vilken mysig helg ni har haft med morbror Magnus.Håller med angående kortet på Albin

Kramar

Mormor o Morfar