måndag 23 mars 2009

Längtan...

Det var så mysigt att träffa Maria i helgen, hon hade fått så stor och fin mage. När jag såg hennes mage så tänkte jag på när jag hade min stora mage. Nu när jag vet att det var världens underbaraste Albin som låg i min mage så tänker man på vad det är för litet pyre som ligger i Marias mage. Det är verkligen super häftigt det här med graviditet, tänk att det är ett litet barn som växer inuti en...

Maria och jag hade som sagt mysigt, vi åt god lunch pratade massor och bara mös... Önskar att vi kunde ses oftare... Nu är det ju dock inte så långt till påsk och då ses vi igen, kul!

Hemma händer det mkt, Albin blir stadigare och stadigare, han vurpor blir faktisk färre, tack och lov. Han kan nu släppa taget en kort stund och stå utan stöd. Han är så duktig vår lille gosse. I helgen har han varit med sin faster Nonno, hon och Albin hänge ihop på lördagen när jag var i Gävle. Tror att de hade det mysigt!
Idag kändes det extra svårt att gå hemifrån, vet inte varför, han är bara så go på morgonen, längtar till jag slutar...
Ha det gott/kram på er!.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Va gullig du är vännen... ja visst hade vi mysigt, riktig "kvalitetstid" bara du & jag (var ju inte igår)! Önskar oxå att vi kunde ses oftare, men nu är det nedräkning till påsk!

Tänk att Abbe redan står utan stöd, han är verkligen tidig i sin utveckling må jag säga, lillskrutten! *mys*

kram / Maria

Anonym sa...

Jag och Abbe är ett grymt team, vi funderar på att börja träna till Dakarrallyt 2018. Jag som förare och Abbe som kartläsare... :)

Kram, och tack för i helgen!