måndag 17 november 2008

Väskan är packad, nu kommer vi!!!

Imorgon åker jag och Albin till Stöde och det är ju inte bara en sak man skall ha med sig. Något som jag har fått lära mig sedan jag fick barn är oj.. vad packning det blir. Det spelar ingen roll vad man skall göra så nog blir det packning.. Och nu när vi skall vara borta i en vecka så blir det en hel del. Men men det finns ju tvättmaskin i Stöde också!

Idag har vi haft besök av Hanna och en framtida skolkamrat till Albin, William heter han och hans mamma Viktoria. Det var kul, Albin var väldigt intresserad av honom.

Vi blev bjudna på middag hos farmor idag så skönt att slippa laga mat.
Ha det så gott, massa kramar från oss.

1 kommentar:

Frank och jag sa...

må så gott i Stöde- hoppas att du blir omhändertagen o får vila. Grattis i förskott på födelsedagen. Ja just det, jag som bemödade mig att komma till en postlåda i dag- skulle ha skrivit Stöde-adressen på kortet, tänkte inte på att du skulle dit *typiskt*