måndag 10 november 2008

Så var det måndag igen

Oj oj oj så fort veckorna går, nu är det måndag igen. Tiden går så väldigt fort... Idag har vi inte gjort många knopp, vi var på en promenad på förmiddagen sedan har det bara regnat så vi har inte kunnat vara ute något mer. Hanna och Emilia kom förbi och fikade på eftermiddagen, det var trevligt med lite sällskap. Imorgon ska Hanna och jag åka in till Uppsala en sväng, då ska Albin vara hos farmor. Annars har vi ingen inplanerat denna vecka men nästa vecka så ska vi åka till mormor och morfar det skall bli super skojigt. Då hoppas jag att vi kan träffa lite kompisar, sist vi var hem hade jag planerat massor som vi skulle göra med då blev Albin sjuk...

Nu har killen somnat så nu skall jag passa på att plocka ihop lite här hemma.
Må så gott/kram.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Längtar tills ni kommer hem<333

Anonym sa...

Vi längtar också efter er.

Mormor o morfar

Frank och jag sa...

o jag också....