fredag 8 januari 2010

Så var det helg igen

Så var man ledig igen, så skönt!
Idag har jag varit på föreläsning om autism och barn, den var bra. Sedan jag fick detta jobb så har jag fått massor med intressanta föreläsningar. Jätte bra och givande sådana.

I helgen har vi inte så mkt inplanerat, hoppas på mildare väder så vi kan vara ute lite. Nu har vi endast -19, usch....
Blir det ingen pulkåkning eller dyl. imorgon så tror jag att vi åker och badar, måste ju hitta på nått skojigt.
Igår fyllde Arvid år så då hade vi kalas här hemma, god tårta och trevlig sällskap. Albin tycker jätte mkt om att spela bandy och sparka boll i källaren så han tog med sig sina kompisar (och deras mammor) ner för en match. Han är riktigt duktig på att hantera klubban och boll. Apropå klubba och boll så på tisdag ska jag spela innebandy! Ska bli skit skoj, hoppas att knät håller bara men jag får ta det lite försiktigt.
Tänkte även att jag skulle plocka bort alla julsaker i helgen.
Ha det så bra, kram!

Inga kommentarer: